thanx for viewing my belog..enjoy..!!!~

Our Love

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

especially to my future man..

Khas buat bakal imamku, bakal suamiku, bakal ayah kepada anak-anak ku..




Wahai calon suamiku,
Aku bukanlah wanita sempurna..
Ku harap keikhlasanmu untuk dapat menerima semua kekuranganku..

Wahai calon suamiku,
Aku akan terus berusaha dan belajar menyesuaikan diriku denganmu...

Wahai calon suamiku,
Bimbinglah aku agar aku dapat menjadi isteri solehah,
Yang dapat selalu menenangkan hati disetiap harimu,
Bimbinglah aku agar aku dapat menjadi ibu penyayang dan penyabar bagi anak-anak kita kelak..

Wahai calon suamiku,
Semoga Allah SWT akan selalu membantu kita mewujudkan keluarga Sakinnah Mawaddah Wa Rahmah dalam redha , petunjuk serta kasih sayang-Nya

InshaAllah..Amin...

CREDIT to Facebook Bercinta Selepas Nikah



terima kasih kerana membaca.. :)

0 contengan:

Post a Comment

komen laa ckit k..tQ... :)